2 de des. 2006

Presentació en societat!

Som en Talaiòtic, i acab d’arribar en Es Poblat amb tota la il·lusió de qui comença un nou projecte.

Fa només uns mesos que conec aquest nou fenomen dels blocs i de bon començament la idea de tenir un bloc personal em va atreure. Em va atreure per tal de poder abocar-hi pensaments, opinions o reflexions i tenir-les accessibles per madurar-les en el temps i compartir-les amb qui hi pugui estar interessat.

No sé cada quan escriuré, però esper publicar en aquest bloc bàsicament sobre temes d’actualitat i d’història, de cinema, televisió, llengua i cultura, i política de Menorca i els Països Catalans.

Gràcies a tots els qui em llegiu i benvinguts al meu bloc.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Si be fa ja molt temps que conec els mitjans disponibles a Internet, fins ara com tu no m'havìa llençat a deixar la meva empremta textual a la xàrxa. Ja fa un temps que col·laboro a alguns projectes a Internet com la lista d'Usuaris de GNU/Linux de Menorca, la xàrxa EcolNet (escomposlinux.org), tenc un servidor a casa conectat 24/7 oferint serveis a la llista, news, web, irc entre altres. Havia escrit algún document explicant com fer alguna o altre cosa, però amb el blog vull pujar un nivell.
Gracies per la teva benvinguda